Vilken helg!

Lördag började jag dagen på gymmet. Äntligen!

image

image

Sedan åkte vi hela familjen till Luleå och Leos lekland avverkades.  Nöjda kids.  🙂

image

En riktigt mysig dag med god mat och lite affärer avverkades oxå som sig bör. 

Idag åkte jag till Ylläs för lite ego-tid på längdskidor. Sista åket för i år. 2 mil på 2 timmar. Underbar dag med solen gassandes. Dock var det som att åka i sockervadd så du sög rejält under skidorna. Men härligt ändå!

image

image

image

Värsta café/restaurangen mitt ute i skogen! 🙂

Magen är lite tjorvig fortfarande tyvärr. Måste testa mig fram hela tiden. Nu på kvällen gjorde jag en Kvällis som jag trodde var ok. .. fail!

image

Nu ligger jag med kramper och uppsvullen mage igen. Ska testa köra laktosfritt ett tag. No more turkisk yoghurt. För inte kan jag väl ha reagerat på nötterna? Kan iofs vara fettet magen reagerar på oxå. Kan ingen bara ge mig en manual på vad jag kan äta?  Tar natt nu och hoppas att jag mår som en prinsessa imon.
Vilodag imorgon. Ska skämma bort mig ordentligt hos frissan. 😉

Go natt.

Lämna en kommentar